من و تنهایی اصولا همه جا با هم هستیم . از صبح تا ساعت شش و گاهی پنج . تنهایی دوست ندارد کسی را به تیم دونفره مان اضافه کنیم ، گفت اگر سه نفر و حتی دو و نیم نفر هم شویم ترکت میکنم . تابحال به لحظه ای که تنهایی کنارم نباشد فکر نکرده ام . باهم کافی شاپ میرویم ، نقاشی میکشیم ، میرقصیم ، آهنگ گوش میکنیم ، بستنی میخوریم .
راستش تنهایی ، تنها کسی ست که توانستم مدت زیادی تو زندگی ام نگه دارم . او مرا خوب میشناسد . میداند باید همیشه سکوت کند ، یا مثلا وقتی گریه میکنم دلداری ام ندهد . او خوب میداند همه مکان ها با من مشکل دارند پس همه جا ، درست با فاصله یک وجب ، همه مکان هارا با من فتح میکند .
داشتن دوستی مثل تنهایی سخت نیست . فقط باید به عنوان یک دوست قبولش داشته باشی .

+ خودم را کشیدم . تنهایی را هم کشیدم .. اوناهاش .. دقیقا جلوی من نشسته است .
اتاق پورکو روسو...ما را در سایت اتاق پورکو روسو دنبال میکنید
برچسب: we're not friends,we're not friends anymore,we're not friends meme,we're not friends gif,we're not friends anymore meme,we're not friends we're strangers with memories,we're not friends lyrics,we're not friends we're family,we're not friends anymore band,we're not friends anymore song, نویسنده: بازدید: 27