فردا تنهایی گردی دارم . بدین صورت است که صبح بلند میشوم و با ناراحتی حاضر میشوم . تا مترو همچون اسب میتازم و بعد با مترو تا ولیعصر میتازم . همچون فرزندی که ننه اش راگم کرده ، به دنبال کافه فرانسه میگردم . چیزی میخورم و بعد به نشر افق حمله میکنم . سپس به مغزم فشار می اورم که چگونه به ایرانشهر برسم . و بعد که چرخی در ایرانشهر زدم ، به این می اندیشم که چطور به موزه معاصر برسم .در بین این چگونه ها گریه میکنم و خلاصه با مترو به خانه برمیگردم .
توف به آدمها ، تووووف .
اتاق پورکو روسو...
ما را در سایت اتاق پورکو روسو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:48